Ves al contingut
Català - Català
  • No hi ha suggeriments perquè el camp de cerca està buit.

No se m'ha cobrat la comanda

Comprova el teu correu electrònic si t'ha fallat la targeta

Si la teva targeta és rebutjada, ha fallat el mètode de pagament o no ha estat possible cobrar la teva caixa, t'enviarem un correu electrònic al mail que tens associat a la teva subscripció per a informar-te que vam tenir problemes i et demanarem que actualitzis la teva targeta al més aviat possible a través del link del correu enviat. 📧 Quan actualitzis la informació de pagament, podràs triar el nou dia per a l'enviament de la teva caixa.

Si no pots actualitzar la teva targeta abans del diumenge (dia de renovació) a temps o encara tenim problemes per a processar l'autorització de la teva comanda en l'hora límit, lamentablement haurem de cancel·lar la teva comanda i intentarem novament processar una altra comanda per a el pròxim dia acordat. 

Et pots posar en contacte amb nosaltres si no encuentas el mail amb l'enllaç.